Wednesday 26 October 2011

jumpa mereka :)

setelah sekian lama x jumpa kan , hehe . kami lepas SPM 2010 hari 2 kami sembunyi . HAHA . betul ke nie ? aiyooo ~ hehe . 


ini mereka , kawan saya dari sabah . KAK JAH , SAI , dan GBAH .
GBAH 2 lah kwan saya time skola ;)

cuba teka siapa yang tangkap gambar kami ?
HEHE :DD

mereka pun kawan saya , GBAH dan FIFI :)


yang bertudung hitam 2 kan , nama dia FATIN :) cumil kan dia ~
suka kawan ngn dia .


yang baju hijau 2 FARAH :) dari form 4 lagi saya kawan ngn dia . huhu .
 seorang lagi 2 dah kenal kan ?


kami :DDD


kami lagi ;PP lalaaa ~


kawan saya :D

kami ~



kami lagi . mmg kami suka bergambar . hehe :) 
opps ! seorang lagi 2 , yang cun melecun 2 nama dia , ANIS :)

1 comment:

  1. thanx to mama sb sanggup jaga kami d rumah slama kami di sana...

    and thanx tuk ira sb jadik pemandu pelancong dkt sna :*

    p.s rindu mknn kelantan.... haha

    ReplyDelete